søndag den 4. marts 2012

Solen vil skinne

Hej. Jeg ved det det er en uge siden jeg sidst skrev et indlæg. Gætter på at tiden bare ikke vil være min ven. Jeg har ikke så meget at fortælle. Har det okay i øjelikket. Udover mit kærlighedsliv, som er et totalt rod, har jeg det fint. Jeg lytter til en masse triste sange lige pt, og føler mig ikke tilfreds med mit kærlighedsliv. Alt ved kærlighed, hader jeg. Jeg vil ikke have det i mit liv. Jeg vil kun have det fra mine sande venner og forældre. Jeg behøver intet andet. Men en dag, et sted, på en måde, vil solen skinne og alting vil være godt.

Jeg ved det lyder ondt, men jeg glæder mig bare så meget til at komme ud af den her rutine. Jeg glæder mig til at prøve noget nyt - komme ud af min skal, være væk fra mine elskede så jeg virkelig kan føle hvor meget jeg elsker dem! Der er bare så mange måneder til dette store eventyr. Det eneste jeg vil have, er en værtsfamilie snart, og så ved jeg at jeg vil være i gode hænder derover. Kan ikke vente.

Alle sammen - smil og ha det sjovt.
Livet er ikke dårligt. Det er bare nogle perioder som er dumme.

Møs,
Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar