søndag den 11. marts 2012

Skør weekend


Heeeeeeeeya! 

Har ret meget at fortælle. Det har været en skør weekend. Vejret er smukt = solskin men koldt, hvilket giver et forårs-boost.


I går til idag, havde en pige fra min klasse arrangeret en hygge aften for pigerne. Det var meget sjovt! Jeg havde det rigtig godt i deres selskab. Vi var næsten oppe hele natten!


Nå . . . Jeg kom hjem i dag og fik denne besked fra denne fyr som jeg kender fra internettet. Vi bor langt væk fra hinanden, og så skrev han at han var i Roskilde til et familiearrangement. Jeg fik tilladelse for min mor og cyklede ned til ham. Jeg mødte hans far, mor og bror - snakkede meget med hans far - og det var akavet men godt endelig at se ham! Han er så charmerende. Suk. 


Det er det. Alt er godt. En travl uge er foran mig, så jeg tror ikke jeg vil være i stand til at skrive før lørdag eller søndag. 

Sukkersøde hilsner,
Mille








Ingen kommentarer:

Send en kommentar