fredag den 30. marts 2012

Godkendelse af ansøgning

Møs fra den søde cellist. ;-)
Jeg er ret stresset lige pt, men mon ikke jeg overlever? Livet er til for at leves. Og nogen gange udnytter vi det ikke godt nok. Så derfor, istedet for at lave lektier (selvom jeg burde, men i og med der venter en søndag forude, tillod jeg mig dette) hyggede jeg med min bedste veninde nede i byen. Det var super dejligt og helt vildt hyggeligt. Vi har det altid sjovt sammen.
Vejret var super godt, men er blevet ret så syg, så nød det ikke hundrede procent. Håber jeg er lidt mere frisk til i morgen, for der skal der tjenes penge. 

Derudover, har jeg faktisk oprettet en opsparings-konto, hvilket jeg gjorde for nogle måneder siden. Jeg er oppe på de 3400 ligenu - det er dog meget lidt, men jeg knokler og knokler, og desværre er jeg altså kun femten, så derfor har jeg ikke en ret høj timeløn og jeg må kun arbejde 3 timer ad gangen og 10 timer pr uge. Det gir ikke meget i længden. 

Udover dette, har jeg fantastiske nyheder. Min færdig-udfyldte ansøgning blev sendt til Explorius for ikke så lang tid siden, og nu er jeg allerede blevet godkendt af Storbritannien! Wow. Det føles så fedt. For nu begynder de at lede efter værstfamilie til mig! Spændingen stiger og jeg er så utålmodig. Jeg glæder mig så meget. 

Nyd livet og smil. 
Søde kys,
Mille




Ingen kommentarer:

Send en kommentar