tirsdag den 27. marts 2012

ⒽⒼ ✓

Himmelev Gymnasium - here I come (i 2013). Jeg har bestået optagelsesprøven og der er nu stor chance for at jeg har en plads på Himmelev Gymnasium, eller faktisk, HAR jeg en plads. For hvorfor tage en optagelsesprøve, hvis de alligevel ikke har plads til mig?
Det bliver vildt - det bliver fedt - det bliver kodylt. Men lige pt, glæder jeg mig og ser rigtig meget frem til mit år i Storbritannien (vel at mærke, at jeg ikke ved hvor det er endnu, Wales, Skotland eller England). Det bliver så godt. Jeg kan mærke, at jo tættere jeg kommer på afrejsen, jo mere spændt bliver jeg - men også nervøs. Det bliver et vildt år. 
Det hele kører rigtig godt i øjeblikket. Lektierne er for meget, men smil og lav dem, så er de hurtig færdige. Mit kærlighedsliv er noget rod, fordi jeg lige har afvist en god ven; som jeg nu selvfølgelig har mistet som ven! Men smil - og lev med det. 
Jeg kan ikke gøre noget ved det. Jeg vil ikke tænke over det der skete for et sekund siden - for det hører til fortiden. 
Jeg lever i nutiden.




Et billede jeg har redigeret. Sejt, ikke? Rødt hår og røde løbe - baby, I'm burning hot!


Massere af søde røde kys, 
Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar