tirsdag den 20. marts 2012

Smuk - smukkere - smukkest

„Was she so loved because her eyes were so beautiful, or were her eyes so beautiful because she was so loved?”
- Anzia Yenerska





Hejsa derude. 
Jeg har været til Renæssance weekend lørdag + søndag, så jeg har været ret optaget. Nu har jeg lige lidt tid til at skrive. Weekenden var super dejlig. Jeg mødte en masse nye mennesker, som jo har samme interesse som mig; at spille musik i fællesskab. Der var sære instrumenter, der var kendte instrumenter og de ikke så fantastisk godt-lydende instrumenter - men sjove! Det hele var super dejligt, men selvfølgelig gjorder det mig vildt stresset, fordi jeg faktisk skulle aflevere et hovedfagshæfte, jeg knap nok havde skrevet ind i, om tirsdagen. Vi afsluttede med en stor åben generalprøve (hele weekende er til for at vi får afprøvet de numre vi skal spille i Roskilde Domkirke og Tivoli) omking fire tiden. Jeg er altså blevet hjemme fra skole mandag + tirsdag, fordi jeg slet ikke kunne overskue noget som helst. Jeg har arbejdet hårdt på min hovedfagshæfte, og det er nu færdigt til i morgen. 
Derudover har jeg ENDELIG fået mine ansøgningspapirer sendt til Explorius - det er en stor lettelse! Nu afventer jeg bare svar fra kontoret, og venter på at værtslandet vil godkende mig. 

Jeg skal på arbejde onsdag + torsdag, men ellers regner jeg med at jeg bare skal slappe af, for jeg har godt nok knoklet forrige uge! Jeg var faktisk oppe og træne i går (mandag), og det var super fedt. Jeg fik forbrændt 260 kalorier på crosstrainerne, og fik taget nogle maskiner og til sidst løbebåndet. Super fed følelse - regner med at gentage succesen på fredag eller lørdag. 

Hyg jer. Husk at være jer selv. Intet er mere smukkere end at være glad for den man er. 

Møs, 
Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar