tirsdag den 6. marts 2012

Gambe & cello

Hej. Det har været en meget lang men god dag. Som altid, vågnede jeg op, tog et bad, spise morgenmad, tog tøj på, og cyklede ud til min skole sammen med en veninde. Jeg var færdig med skolen 14:15 og kom hjem. Min mor hentet mig 15:50 og kørte mig ud til en skole som jeg normalt har orkester på 17:30. Denne gang var anderledes. I og med at jeg er startet med at spille på gamben, er jeg nød til at have den med mig plus celloen, så det er meget at have med, men det er okay - jeg kan godt lide sådan som tingene er nu. Men jeg spiller en duet med en veninde (også en fra orkesteret) og vi skulle øve sammen i en time imens vores lærer hørte os (vi har øvet sammen før uden hende) og hun skulle rådgive os osv, for vi skal faktisk optræde med den til den store Solist-dag en gang i April. Så spændt. Men faktisk, er jeg lidt stolt af mig selv. Jeg har kun spillet på gamben i to måneder eller mere, og min lærer tror så meget på mig, at hun har sat mig sammen med tre andre meget gode gambe-spillere, og vi skal spille i vores meget berømte domkirke, Roskilde Domkirke. Det er fantastisk! Jeg skal også spille på celloen i Roskilde Domkirke. Men på gamben har jeg faktisk solo på et tidspunkt i vores duet! Og jeg kan spille det! Det er så godt at min lærer tror så meget på mig, det giver mig selvtillid.








Møs,
Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar