mandag den 9. april 2012

Walking on sunshine

Hejsa. 


Ja. Så er ferien vist godt brugt og ved at være overstået. På den ene side, glæder jeg mig til at komme i gang igen. Jeg har absolut ikke lavet noget nyttigt her i ferien (udover at være på arbejde), ellers har jeg bare slappet vildt af. Men på den anden side, kan jeg slet ikke overskue at skulle i gang igen. Jeg er ved at blive så træt af min skole gang - altså lærermetoden. Tro mig, jeg elsker at gå i skole - jeg er ikke skole træt endnu. Men når man har gået på den samme skole i 10 år, ønsker man forandring. Og det sker også snart.

I dag, skulle jeg egentlig have været ude hos min cello-veninde og øve vores duet. Men jeg blev altså ramt af et slemt migræneanfald i løbet af natten . . . Det er altså noget forfærdeligt noget. Migræne forhindrer mig i at gøre ting som jeg gerne vil. Jeg håber bare på, at det er væk til i morgen, så jeg kan komme glad og tilfreds i skole.

Ferien har været god. Jeg har somsagt fået slappet rigtig godt af. Nu skal der knokles igen. Det er svært at tage sin skole seriøs, når man egentlig bare venter på, at sommerferien kommer. At man skal sidde i timerne og tænke på, at NU kunne det være man har fået en mail fra sin kontaktperson fra Explorius, om at der nu er fundet en værtsfamilie til en, er ikke mine favorit-øjeblikke. But I have to stay strong and do my homework night and day. Hehe.




Have a nice monday //
Kisses,
Mille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar