fredag den 20. april 2012

Pileflet + RRB

Hej derude! ♪ ♫ ♬

Ja, jeg ved det har været sløvt med indlæg de seneste par dage, MEN her kommer der en kort update.
Der har været så fantastisk meget at se til netop i denne uge. Først og fremmest:  I min skole har vi haft håndværksuge. Det handler om at niende og tiende klasse bliver inddelt i forskellige grupper (som man bliver delt udfra ens prioriteter), og i en uge er der også fælles mad. Jeg meldte mig ind på pileflet. Det var super hyggeligt, hvor jeg, udover at lærer at flette pile, fik snakket rigtig meget med mange.

Det var bl.a. det vi lavede:

Så har der været mange dage med arbejde og øvning til solistkoncerten på tirsdag. I dag har jeg spillet koncert i Roskilde Domkirke med Roskilde Renæssance Band. Det var så fantastisk. Jeg elsker den følelse som stadig hænger ved i mine ører, mine fingrer og som gnaver sig helt ind til mine knogler. Alt gik godt, og alle er bare så super søde. Det er så godt at møde nogle som har samme interesse!

I morgen er det min aller aller sidste lørdagsskole forever. Det er lidt sært at tænke på. Jeg har i ni år gået til lørdagsskole, hver anden lørdag, og derfor er det undeligt, nu at skulle tænke på at om to måneder, står jeg med tårer i øjnene og skal sige farvel til mine klassekammerater. Jeg skal sige farvel til mine venner som jeg har set hver dag, og har delt oplevelser med. Derudover skal jeg også sige farvel til min meget fantastiske cello lærer! Nøj, hvor jeg kommer til at savne hende! Det bliver bare ikke sjovt. Men jeg kommer trofast tilbage om 10 måneder og fortsætter med cello og gambe!
Men nu ser jeg bare frem til at jeg snart skal til Island. I maj måned, skal jeg til Island med min klasse. Det bliver også rigtig rigtig godt! Alt er super. 


Nogle af de mange sjove instrumenter i RRB. Gamben helt ude til venstre længere nede, er den jeg spiller på!


Møs, 
Mille



Ingen kommentarer:

Send en kommentar