torsdag den 12. april 2012

Kaj


Hej.

Ikke meget at fortælle. Livet fortsætter derud af. Jeg er inde i min rutine igen efter ferien, både i skolen og arbejdet. I går (onsdag) var jeg på arbejde. Og det var en meget god dag! Der var rigtig mange kager der skulle smides ud fra bagerafdelingen, og så spurgte de mig om jeg ville have to kajkager, to napoleonhatte og en nougatkage... Mums, siger jeg bare. Og selvom jeg prøver at holde mig væk fra sådan nogle søde sager, kunne jeg altså ikke modstå fristelsen. Udover dette, havde min mor to års dag for sit rygestop. Derfor købte jeg en orkidé til hende og pakkede den selv ind. Hun blev meget glad. Det varmede mit hjerte. Dejligt at være i stand til at kunne glæde min fantastiske mor.

Det er alt hvad jeg lige har for i dag. Go' weekend - gældende fra i morgen af. //





Ingen kommentarer:

Send en kommentar