mandag den 2. april 2012

Live, Love, Laugh

Hejsa.

Jeg var nød til at sygemelde mig fra arbejde i dag (16-19), da jeg stadig havde det ret skidt. Heldigvis har jeg fået det meget bedre her til aften. I morgen skal jeg måske hen til min cello-veninde og øve vores duet, som vi skal spille til den store solist koncert her i April. Meget fin koncert! Ellers glæder jeg mig enormt meget til torsdag, der skal jeg se TITANIC i 3D med hele familien. Det skal nok blive godt!

Nå men, da jeg fik det meget bedre her for en time siden, gik jeg i bad og stylede mig selv. Fik sådan lyst til bare at være mig selv i en stylet udgave. Livet er skønt (bortset fra når man er syg flere dage i træk, hehe).

Jeg bestilte dette over nettet for nogle måneder siden og fik det for lang tid siden. I dag tog jeg mig sammen til at sætte det på mig væg:


Desværre er det grønne til højre faldet ned og gået i stykker, men ellers sidder det andet fint med hjælp fra noget tape. ;-) //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar