søndag den 29. april 2012

Dag 01

Hej !! Så er jeg her igen . . . Jeg har nu besluttet mig for at tage en udfordring op! Jeg aner ikke hvad den hedder, men det er åbenbart meget populært lige pt. ;-) Det handler om en 100-dages foto udfordring-tamtam. Sooo . . . here we go, beautiful peoplzz.


Dag 01: Et billede af dig selv, med 15 fakta om dig selv.



  1. Jeg hedder Mille. 
  2. Jeg er 15 år gammel. 
  3. Mit hår er oprindeligt korn-farvet.
  4. Jeg har blå øjne. 
  5. Min ynglingsfarve er blå.
  6. Jeg spiller cello, guitar og gambe.
  7. Jeg elsker bøger.
  8. Jeg elsker mad. 
  9. Jeg elsker blomster. 
  10. Jeg er altid glad.
  11. Jeg går meget op i kvalitetstid med min familie + veninder.
  12. Jeg kan godt lide Antropologi. 
  13. Jeg elsker udfordringer.
  14. Jeg elsker at tage billeder.
  15. Jeg kan godt lide forandringer.



Møs, //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar