torsdag den 2. februar 2012

Jeg lever

Jamen hejsa alle sammen.

Stresset tid forude! Jeg giver overhovedet ikke mine lektier et kig - well, jo, men jeg er så fyldt op med alle de ting jeg skal gøre inden 2 uger, at jeg ikke giver mig selv 100% til mit arbejde og lektier. Jeg skal udfylde 13 sider (ansøgnings siderne), få et nyt pass, lave to sider omkring mig selv, få karaktere af min skole, tage fire billeder af mig selv i en speciel størrelse - alt sammen og endnu mere, skal jeg gøre inden to uger. Udover dette, skal jeg til en optagelsesprøve for et gymnasium, så jeg har garanteret en plads til når jeg kommer hjem. Men alligvel spændt!
Alt er fint - man er nød til at elske dette tidspunkt af livet! Alt er så magisk og nyt, mange eventyrer, nye bslutninger og mange andre seje ting. Jeg klager ikke, jeg ville bare ønske nætterne varede længere, så jeg kunne få mere søvn!

Jeg har ikke mere at sige. Skolen er fin. Vennerne er fantastiske! Kommer til at savne dem meget - især min bedste ven. Åha, jeg er nød til at værdsætte tiden med dem inden jeg rejse (jeg ved der er 7 måneder før min afgang, men det er ikke lang tid, når man tænker på at 6 måneder forsvinder hurtigt!).

Jeg elsker elsker elsket livet. Elsker min mor og far. Min bedste ven og jeg elsker mad. Den værste ting i mit liv som jeg kan komme i tanke om, er at jeg er dybt forelsket i en som jeg ikke kan få.



SMIL!


Møs,
Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar