lørdag den 11. februar 2012

Cupcakes

Hej! Jeg er glad. Glad. Glad. Så glad at det er tid til at vise dette billede: 





Er han ikke smuk? Sådan et glad og smukt ansigt. Og ved du hvad? Du skaber din egen attitude, og hvis du er glad, vil folk finde dig meget mere attraktiv. Don't Worry & Be Happy. Livet er slet ikke så slemt, der er bare perioder i livet, hvor du finder det mørkt og ulykkeligt. Når perioderne er færdige, skinner alting altid op.



Okay. Måske vil du gerne vide hvorfor jeg er så ekstrem glad. Men det er bare sådan . . . at jeg ikke ved det! Jeg glæder mig bare så meget til min London-tur . . . en uge og så vil jeg sidde med min værstfamilie. Det er sjovt sådan som tiden forsvinder! Jeg kan huske, da jeg tilmeldte mig til det engelsk-hold, der tænkte jeg ''Wow, 6 måneder før afgang. Sikke en tortur.'' Og nu er der kun en uge tilbage. Jeg er så glad og måske . . . er jeg forelsket. Vil ikke snakke om det før det er hundrede procent sikkert!



Nå men . . . I dag lavede jeg mine aller første cupcakes - chokolade cupcakes med 80% chokolade!
De smage så godt! Det er syndt sådan som usundt mad smager så godt. Men du lever kun en gang, ikke? Bare så længe jeg ikke bliver lige så overvægtig som de teenager i ''I Used To Be Fat'', hvilket jeg er laaaaangt væk fra, så er det ok at spise den slags mad en gang imellem.







Med krymmel!









Det var alt for i dag. Kærlighed til folket!

Møs,
Mille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar