tirsdag den 7. februar 2012

Kiwanuka

Hej! Der er absolut ingen gode nyheder. Jeg joker ikke. Jeg er syg! Og jeg kan knap gå på mit højre ben pga mit knæ. Migræne er på vej og der er så mange ting jeg skal nå.

Nå men, jeg har opdaget denne fantastiske britiske artist, Michael Kiwanuka. Han er meget talentfuld og hans musik går lige igennem hjeret. Normalt er jeg ikke tilhænger af den genre, Soul, men Michael har bestemt ændret det! Han giver mig inspiration.

Ved ikke hvad jeg ellers skal fortælle. Udover denne forfærdelige syg-periode, har jeg det fint. Jeg ser meget frem til vinterferien - LONDON! Sammen med en masse smukke og dejlige mennesker! Jeg håber jeg kommer til at snakke med dem mere end hvad jeg gør nu. Det er sjovt at møde nye mennesker. Heya, London!

Møs,
Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar