onsdag den 18. januar 2012

Ny jakke

Jaa! Hej! Så er jeg tilbage igen. Samtalen med Exlporius gik fint og jeg blev accepteret! Jeg er så spændt. Hvis min morfar kan betale turen, så er det hej til England (eller Skotland) og farvel til mig i August! Hvis ikke, er jeg bare nød til at ændre mine planer. Jeg håber virkelig min morfar kan se de positive sider af dette.

I september, blev der sendt et katalog rundt til at skole i min kommune, hvor kommunen tilbyder forskellige ting. Der var et engelskhold, en lille sprogrejse på en uge, som kosede cirka 2000 kr, hvor du skal bo hos en værstfamilie sammen nogle andre i 4 dage og så et hotel. Dette tilmeldte jeg mig til, og jeg har gået til det hver tirsdag i nogle måneder nu og her den anden dag gik det op for mig, at der faktisk kun er lidt under en måned til før jeg smutter! Ser meget frem til det! Jeg har været på lejr før, men kun for 5 dage, så det bliver udfordrende, men det er en smag af et år væk hjemmefra!



Nå men. Jeg skal på arbejde i morgen. Men det gør ikke noget, for min mor købte denne super seje jakke til mig! Kostede mange penge, men jeg skal nok bruge den.

Møs,
Mille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar