mandag den 16. januar 2012

Blomster-pigen

Hejsa.

Lige i dette øjeblik er jeg på vej til en samtale med et selskab, Explorius, som tager sig af udveklingsstudenter, sprogrejser og andre dyrer ting. Jeg har hovedpinge og jeg tror det er fordi jeg er frustreret. Frustreret over mine arbejdeskollegaer. Vi har lavet skema over vores arbejdstimer, og fordi jeg kun er femten år, må jeg kun arbejde ti timer pr uge. Nå men, selvom vi har lavet dette skema, bliver de ved med at spørger mig om jeg kan tage deres vagter! Det er ret frustrerende, fordi jeg hader at sige nej men jeg planlægger mine andre dage udfra skemaet og de kan ikke forvente at jeg kan tage alle deres vagter hele tiden. Jeg er deres lille slave. Jeg ser frem til at skifte arbejde. Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive mit job; jeg sælger blomster, pakker dem ind i brunt papir eller cellofan. Meget pænt, men det kræver øvelse.

Nå men, dagen har været sørgelig langsom, i hvert fald i skolen. Meget matematik! Og måske er det også derfor jeg har hovedpine.

Ha' det godt.
- Mille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar